top of page

FAQ - Najczęściej zadawane pytania  

Tutaj znajdziesz pytania i odpowiedzi odnośnie funkcjonowania naszego sklepu, zamówień, wysyłki, płatności itp.  Jeśli szukasz więcej informacji zachęcamy do kontaktu z nami poprzez formularz na naszej stronie.

FAQ

  • Jak mogę złożyć zamówienie?
    Zamówienie możesz złożyć poprzez nasz sklep internetowy lub mailowo - wystarczy wysłać nam maila z danymi zamówienia.
  • Czy wystawiacie fakturę VAT?
    Tak, wystawiamy fakturę ZW. Aby dostać fakturę wyślij nam maila na kontakt@chinskikacik.pl lub wpisz dane do faktury w okienku, które pojawia się przy składaniu zamówienia przez naszą stronę.
  • Czy mogę anulować zamówienie?
    Zamówienie można anulować jeśli jeszcze nie zostało ono wysłane. W tym celu prosimy o pilny kontakt na adres mailowy: kontakt@chinskikacik.pl
  • Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
    Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami mailowo na kontakt@chinskikacik.pl jak najszybciej. Zmiana jest możliwa przed wysyłką zamówienia.
  • Czy realizujecie zamówienia z opóźnionym terminem płatności?
    Tak, ale tylko dla większych firm oraz instytucji edukacyjnych. W tym celu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
  • Z jakiego kraju wysyłacie?
    Wszystkie nasze produkty wysyłamy z Polski. Dzięki temu możemy zapewnić szybki czas realizacji zamówień oraz brak dodatkowych opłat celnych.
  • Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
    Wysyłamy do większości krajów Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. Aby poznać szczegółowe koszty i formy dostawy wybierz dany kraj z listy przy składaniu zamówienia.
  • Jakie formy dostawy krajowej są dostępne?
    Wysyłka kurierska Fedex, Paczkomaty Inpost oraz Poczta Polska. Zamówienia powyżej kwoty 250 zł wysyłamy za darmo.
  • Ile trawa dostawa?
    Standardowy czas dostawy wynosi 3-7 dni roboczych. Wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu 4 dni roboczych. Jeśli bardzo zależy Ci na przyśpieszeniu dostawy - skontaktuj się z nami, postaramy się nadać Twojemu zamówieniu priorytet.
  • Jakie są koszty dostawy?
    Koszty dostawy zależą od wybranej metody dostawy: -kurier: 18,00 zł -paczkomaty: 15,00 zł -poczta polska: 16,00 zł Zamówienia powyżej 250 zł: wysyłka jest darmowa.
  • Jakie są dostępne metody płatności?
    Oferujemy następujące metody płatności: - płatność kartą kredytową, - płatność systemem Paypal, - płatność systemem Klarna, - szybki przelew internetowy (Przelewy24), - BLIK (Przelewy24), - Tradycyjny przelew (proszę wybrać "płatność manualna"), - Za pobraniem (proszę zaznaczyć opcję "wysyłka za pobraniem i potem wybrać "płatność manualna" - pojawi się nr konta do wpłaty, ale proszę jej nie wykonywać - paczka będzie wysłana za pobraniem),
  • Wybrałem/am opcję przelew tradycyjny, w jakim czasie muszę go wykonać?
    Na wpłatę czekamy maksymalnie 4 dni robocze, po tym czasie nieopłacone zamówienie jest automatycznie anulowane.
  • Jak mogę zwrócić swoje zamówienie?
    Masz prawo do zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Aby to zrobić: Skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@chinskikacik.pl Pobierz i wypełnij formularz zwrotu: TUTAJ Formularz zwrotu wyślij nam na maila lub dołącz do paczki. Odeślij produktu na adres: Sinesis Chiński Kącik, Wojska Polskiego 15/6, 80-277 Gdańsk, telefon: 733 387 393 Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
  • Co zrobić jeśli otrzymałem uszkodzony produkt?
    Nie martw się! Jako firma przyjazna Klientom zawsze znajdziemy rozwiązanie. Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt skontaktuj się z nami jak najszybciej (do 3 dni od otrzymania przesyłki) mailowo na kontakt@chinskikacik.pl i opisz sytuację i/lub wyślij zdjęcia uszkodzonego produktu/ów. Wyślemy Ci nowy taki sam produkt na nasz koszt, zwrócimy pieniądze lub znajdziemy inne satysfakcjonujące Ciebie rozwiązanie.
  • Otrzymałem produkt którego nie zamówiłem bądź moje zamówienie jest niekompletne.
    W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo na kontakt@chinskikacik.pl, opisz sytuacje i dołącz zdjęcia paczki. Jeśli zaszła pomyłka z naszej strony wyślemy Ci na nasz koszt brakujące produktu. Jeśli otrzymałeś produkt, którego nie zamawiałeś wyślemy Ci etykietę zwrotną na nasz koszt.
  • Jak mogę się skontaktować z obsługą klienta?
    Jesteśmy do twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od godziny 9.30 do 17.00. E-mail: kontakt@chinskikacik.pl Telefon: 733 387 393* *W przypadku nieodebrania telefonu - zawsze oddzwaniamy w ten sam dzień! Możesz się też skontaktować przez nasz formularz na stronie TUTAJ Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami, a chętnie pomożemy!
bottom of page